2009. december 10., csütörtök

minden

na!
ma kiolvastam még egy könyvet, irtó jó olvasni nemértem otthon mért nem szoritok rá időt...:)
na mindegy.
mostanában iszonyatosan szép a város, mintha direkt csinálná, hogy nehezebb legyen itthagyni, nagyon szép ez a karácsonyi hangulat itt, a továbbra is 20fok ellenére:D ami már tényleg csak azért van hogy nehezebb legyen hazamenni:) bár estére már azért jobban lehül a levegő, azér már 13-16 fokban már fázik hazafelé a kezem:D
na tehát nagyon gyönyörű a város, és annyi ember van benn eszénként hogy a sétálás elég nehézkes, legutoljár a szigeten voltam ekkora lézengő tömegben, komolyan nagyon durva:D
tegnapelőtt voltunk sétahajókázni a tengeren:) irtó jó volt, ilyen rövid kikötőbemutató volt, körbejártuk a kikötőt egy ilyen kis hajóval meg láttuk a montjuic-ot ami onnan messziről is irtó  szép volt
1hér múlva ilyenkor már otthonleszek, furcsa lesz,
ma délután spanyoloztam egy csomót, forditottam egy szöveget, tökre élveztem:D
otthon is tuti fogok foglalkozni a spanyollal vagyis remélem:)
nagy Fc barcelona rajongó lettem! mindent tudok a csapatról:D irtó fan vagyokXD itt van miért lelkesedni....heh
na puszi!

2 hozzászóóláás:

  • Dóra írta...

    itt sokkal hidegebb van, és a jövő héten már teljesen tél lesz, úgyhogy készülj a legrosszabbra :-(! De legalább itt leszünk neked mi, mindannyian :-)!
    Találd ki, hogy mit szeretnél enni elsőre Magyarországon!

    Tóth Máté-katalán:) írta...

    hát nemtudom, végülis mindegy mi lesz a kaja, amit szivesen csinálsz, csak NE bagett!!! abból már elég volt...:D

  • Megjegyzés küldése